niedziela, 19 stycznia 2014

Mięta w gorzkiej czekoladzie

Świetny i szybki pomysł na coś słodkiego i orzeźwiającego :) listki mięty w gorzkiej czekoladzie. Na zdjęciu czekolada jest matowa, ale jest sposób żeby ładnie błyszczała. Radę co zrobić by tak się stało otrzymałem od Joasi z bloga Kulinarne Szaleństwa Margarytki www.margarytka.blogspot.com 
za co bardzo dziękuję. Już sprawdziłem ten sposób, ale nie mam póki co poprawionych zdjęć gdyż takie słodkości u mnie w domu szybko znikają

200 gram gorzkiej czekolady o zawartości 90% kakao ( użyłem Lindt)
2-3 łyżki śmietanki kremówki
klika listków świeżej mięty

Mięte dokładnie umyć i osuszyć. W gorącej kąpieli wodnej rozpuścić czekoladę, cały czas mieszając by się nie przypaliła. Dodać śmietankę kremówkę i dokładnie wymieszać. Listki smarować czekoladą z obu stron za pomocą pędzelka, układać na folii aluminiowej i tak przygotowane wstawić do lodówki aby czekolada zastygła. Fajna i prosta słodka przekąska lub dekoracja do ciast. Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz