niedziela, 6 marca 2016

Projekt "JIMMY AND COOKIES"




Moi Kochani :)
Znacie mnie od prawie 3 lat z tegoż bloga i od 4 z mojego fan page na facebooku. Ostatnio mnie tutaj mniej, za co dozgonnie przepraszam Was wszystkich, moich najlepszych czytelników i ludzi którzy korzystają z tych przepisów które tutaj się zawarły przez te prawie 3 lata. Nie jestem może idealnym blogerem, ale mam nadzieję, że przepisy się sprawdzają i chętnie do nich powracacie, a także że powracacie pod ten adres :) Bardzo Wam wszystkim dziękuję za wsparcie, za konstruktywne komentarze :) Dziś piszę do Was z prośba o ewentualne wsparcie dla projektu, któremu poświęcam się ostatnio dość mocno. Ten projekt to tak naprawdę spełnienie marzeń moich i mojego dobrego przyjaciela, który również miał swój udział w życiu tego bloga :) Zamierzmy otworzyć w Poznaniu ciastkarnię, mam nadzieję że najlepszą :) będzie można u nas nabyć, czy zjeść na miejscu wiele różnych form, Od klasyków po te zdrowsze wegańskie, bezglutenowe czy bez laktozy. Jeśli podoba Wam się taki pomysł to zapraszam do wsparcia nas ;) liczy się każda kwota, która przybliża nas do realizacji tego marzenia :) Wsparcia można dokonywać klikając w link, który przeniesie Was do serwisu zrzutka.pl i bezpośrednio do akcji :) 
Bardzo wszystkim dziękuję :) i mam nadzieję do zobaczenia szybko tutaj i w nowym miejscu w Poznaniu :)

Wszelkie informacje dotyczące projektu można śledzić:
TUTAJ i TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz