czwartek, 30 maja 2013

Placek drożdżowy z truskawkami i kruszonką

Wszyscy pamiętamy wypieki naszych babć i mam. Niedziele spędzone na pochłanianiu placków drożdżowych, serników itp. Nigdy wcześniej nie próbowałem się nawet zmierzyć z tym wyzwaniem. Jedyny placek jaki mi się zawsze udawał był plackiem na proszku do pieczenia, niestety to zupełnie nie ten smak który pamiętałem z dzieciństwa. Jestem już dość dużym chłopcem i postanowiłem się w końcu zmierzyć z "drożdżowcem", przecież do odważnych świat należy :P

Po przepis zapraszam na blog http://www.grazynagotuje.pl/ . Blog pełen pasji, smaku i dobrych porad :) polecam bardzo, zwłaszcza że to blog z wieloletnim doświadczeniem.

Grażynce dziękuję za to, iż na moim fanpage'u podzieliła się tym przepisem :)


1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że mój przepis się przydał, ze placek się udał i smakował ! Ja też uwielbiam tradycyjne smaki :)

    OdpowiedzUsuń